Zveřejněno: 06.05.2024
Kategorie: Otázky a odpovědi

Nejčastější otázky a odpovědi V.

S jakými dotazy jsme se v posledním týdnu nejvíce potýkali naleznete níže a třeba tam bude i to, co vás zrovna zajímá!

Budu dávat svůj MacBook dál, prosím dali byste mi jej do továrního nastavení?
Samozřejmě! Vemte s sebou heslo k Apple ID, přihlašovací heslo, a společně to celé vymažeme a přehrajeme software.

Zapomněl/a jsem heslo do telefonu a už se mi jej podařilo zablokovat, co s tím?
V tomto případě je jediná varianta přehrání software. Jsme schopni OS přehrát jak u iOS tak u Androidu. Jen upozorňujeme, je třeba znát vždy svá hesla k přihlašovacím účtům, které v telefonu máte! Tedy heslo k Apple ID a ke Google účtu u Androidu. Bohužel při této službě dochází k absolutnímu vymazání telefonu a nastavení jej tím do továrního nastavení. Znamená to tedy, že pokud jej nemáte správně zálohovaný, přijdete o svá data.

Proč bych měl/a koupit iPhone zrovna u vás?
To vám rádi zodpovíme. Nejenom, že vám pomůžeme při výběru nového jabka (ať už fungl nebo bazarového), ale zároveň po jeho koupi se vám budeme věnovat! Pomůžeme vám s přenosem veškerých dat, ať už z Androidu tak iPhonu, vybereme společně nový kryt a také vám nalepíme tvrzené sklo. A to nejen na displej, ale i čočky fotoaparátu, protože ty to schytávají docela často. Celý proces přenosu a nastavení nového iPhonu trvá cca 30 minut, a to celé máte u nás zdarma!

Opravujete i televize?
Standardně to neděláme, ale vždy se vás optáme co máte za problém a vynasnažíme se vám případně poradit!
Zrovna nedávno nám volala paní, že ji televize hraje, ale displej dělá tzv. „duchy“. Tak jsme ji poradili, že ji pravděpodobně odešel podsvit a dali kontakt, s kým to dále řešit.

Telefon mám ještě v záruce, ale trochu zlobí, co s tím?
V případě, že máte iPhone, jsme schopni vám zprostředkovat opravu v autorizovaném servisu. Do 1 roku od koupi není potřeba doklad o nákupu, ovšem nad 1 rok od data nákupu je potřeba fakturu, daňový doklad k servisu přiložit také. Pokud máte zařízení jiné značky, autorizovaný servis nejsme schopni zajistit a doporučujeme to řešit rozhodně u prodejce, kde jste zařízení zakoupili.