záruční servis

Záruční servis Apple

Záruční opravy jsou ty, na které se vztahuje Apple limited warranty nebo jedna z rozšířených záruk nabízených autorizovanými distributory Apple. Pro uznání záruky je třeba doložit platný záruční list, který musí obsahovat razítko prodejce s podpisem, SN přístroje a vyznačenou dobu záruční lhůty. V případě reklamací příslušenství může sloužit jako záruční doklad faktura, případně paragon.Na přístroje zakoupené v zahraničí poskytuje Apple celosvětově roční záruku. Pro uznání záruky stačí přinést přístroj do servisu, platnost záruky ověří servisní technik v informačním systému Apple podle sériového čísla přístroje.

  • Řešíme záruční a pozáruční servis všech produktů značky Apple.

  • Spolupracujeme s certifikovaným servisem zařízení Apple, kterému Vaše zařízení předáme a servis bude proveden oficiální cestou bez ztráty záruky.

  • Záručně a pozáručně řešíme veškeré iPhone bez ohledu na zemi prodeje včetně iPhone od českých operátorů

  • Řešíme všechny mezinárodní záruky bez ohledu na zemi prodeje.

  • Záruční a pozáruční servis iPhonů a iPadů je přípustný pouze na zařízení s vypnutou službou Najít iPhone/Find My iPhone. Prosíme vypněte si službu před předáním servisu.

  • Faktura/doklad o pořízení není potřeba, pokud ověříte Vaši záruku na stránce výrobce.

  • Lze u nás uplatnit bezplatné opravy.

  • Doba opravy trvá většinou 2-4 týdny.

  • Veškeré dotazy Vám rádi odpovíme na: ifruits@ifruits.cz

Upozornění:

Apple zveřejnil nový REP program na výměnu baterií v iPhonech 6S.
Vztahuje se na všechny iPhone 6S (včetně distribucí CZ/SK operátorů) a to 3 roky od prodeje dle dokladu. Podmínkou je, že 4. a 5. písmeno v SN musí obsahovat některé z těchto :
Q3, Q4, Q5, Q6, Q7, Q8, Q9, QC, QD, QF, QG, QH, QJ.
Na ostatní iPhone 6S se program nevztahuje!